TERHARU................

Hari ini smua staff ada buat majlis perpisahan untuk aku..Terharu sangat2..Dalam meeting aku dberi peluang untuk bercakap..tp xterkuar kata2...tp aku gagahkan untuk bercakap..Tapi ade lagi benda aku xsempat nk bercakap time meeting..ok aku nk ucapkan terima kasih kepada En Yahya yang bagi kepercayaan kepada aku untuk melaksanakan projek2 besar walaupun aku masih baru dalam bidang nie..Beliau adalah bos yang sempoi, umpama kawan, dan abang..Dan hobi beliau adalah renyak orang dan bakar tempat orang..hehehe..serta kepada isteri beliau CIK MAZ yang cun..TERIMA KASIH JUGA
Kepada bahagian admin KAK FINIE seorang yang tinggi (pakai heeled ja tinggi), ZIRA (auntie zira sebnarnya ), NADIA yang pandai buat kek..die buat kek kt aku tuuu...bertuah abg MALIK..hehehe..

Serta designer2, Abg HASNAN (ZIFFFIIII!!!!!!!!!!benci..benci!!!) thx sbab banyak tolong aku selama kita jadi designer kt SIRING CORPORATION, pangkat da naik, gaji da masyuk blanja aku mkan lagi!!..hehe..kepada MAD (anak emas En Yahya)kim salam kt papa ek..hahaha ...KAK NAJWA yang berperwatakan ibu2..hehehe..slalu kmas tempat aku duk..aku nie xpandai nk mengemas meja pc.. FITRI budak student UK nnti cpat skit design 2 kalau boleh..tp ko mmg pandai shoot gambar..kepada student practical HUDA yang lemah lembut, ATEN yang cute (die nie slalu bz ngn hp ngn chatting)..kim salam FATTRA ek..Apa2 pn aku rasa happy sngat kerja ngn korang...bagai dalam satu keluarga ada abang, ada kakak, adik..Aku kdang2 mcm budak2 skit maklumla xpernah rasa ada abg ngn kakak..Aku sayang nk tinggl ofis tp untuk berjaya perlu ada pengorbanan yang tak memuaskan hati smua orang..Walaupun aku tau bulan depan aku xda gaji dah.. Tp insyallah rezeki tuhan bagi..

Thx jgak kepada staff OLIM, Kak IDA yang banyak tolong aku bagi kelonggaran dari segi pembayaran ubat2...thx kak IDA byk tlong wan...kim salam WANIE yang cute (kalau xde mekap lagi cantik die..natural) ...hehe..thx jugak kepada AZIE (Selamat Pengatin Baru!), SYAFRI, En ROSLAN..

OKEY!!!..THX A LOT FOR ALL STAFF UNITED 8 & OLIM!!!..I LOVE U SO MUCH!!!!MUCH..MUCH!!!..


NEVER LOOKED BACK!!!

No comments:

Post a Comment