Design Flyers Kak Mel..

FLYERS A4 | FULL COLOR PRINTING | 1 SIDE

hohohohohoho..Kembali lagi kita dalam Rancangan Kaki ku Kuku mu Jua (sengal).....
ok lah..Customer aku kali ini ialah abg AG HOT fm dengan wife die Kak Mel...Selebriti tu...Ini la first customer dari selebriti aku design. Kak Mel menjalankan biznes Biskut-biskut Raya, buat Hamper Raya dan macam-macam kuih raya aku tengok..Cantik aku tengok die pnye hamper..siap dalam box, craft bag, dalam iron basket pun ada..Aku tak tau pula Raya pun ada buat hamper-hamper macam nie..Inilah kreativiti...Kalau korang nak order kuih-kuih raye ke layari la www.melselectivehamper.blogspot.com...

Masa aku ambk untuk design ni dalam 16jam jugak la...letih memang letih..nak cari konsep tu yang makan masa skit..Sampai aku xpergi terawih..huhu..KANTOI...Design ni lebih kepada moden kotemporari + coporate design..Menggunakan background papan dengan tag warna merah..Kalau korang rasa background yang korang design nampk ksong better letak texture klu dah kering sangat idea..huhu..contoh mcm kat bawah nie..

Design A nampak kosong kan?...so kalau da xtau nk pikir apa letak ja texture(paper ke, metal ke, kerawang ke)..dalam Design B kat atas aku letak grunge texture dengan shinning light..dengan tambah 2 jenis elemen ini design korang nampak grunge, and strong...
OK SELAMAT MENCUBA (poyo la plak)..

No comments:

Post a Comment